Сервисни услуги за одржување
Основна цел на техничката поддршка е да обезбеди високо ниво на достапност на информатичко комуникациската опрема, оптимизација на трошоците за одржување, редовни хардверски и софтверски надградби и оптимално функционирање на опремата.
Центарот за техничка поддршка обезбедува разни услуги, генерално поделени на услуги во гарантен рок, пост гаранциска поддршка и дополнителни услуги.
Истите се базираат на договори за сервисна поддршка и ги обезбедуваат следниве предности:
- детали за времето на одговор при техничка поддршка во случај на проблеми при оперативно работење на опремата,
- повисоко ниво на достапност во оперативната работа на опремата,
- редовни надградби на опремата и стручноста на персоналот задолжен за техничка поддршка,
- оптимално планирани корективни активности во мрежата и минимално време на прекини за повисоко задоволство на крајниот корисник,
- долгорочна поддршка од страна на производителот.
|